COTM Beach/ vakantie nails


Jaaa! Vandaag is dan eindelijk de eerste dag van de challenge! Het thema van deze maand is beach/vakantie nails.

Weet je niet wat een challenge is? Lees dan even dit artikel waarin wij het hebben aangekondigd!



Allereerst onze nailart voor de COTM. In deze nailart hebben wij gebruik gemaakt van fimo canes. Op mijn wijsvinger heb ik fimo cane in de vorm van een peer geplaatst. Voor het randje van mijn nagel heb ik van Essence de kleur 137 Wanna be your Sunshine gebruikt. Op mijn ringvinger heb ik een aardbei geplaatst. Voor het randje van deze nagel heb ik van Essence de kleur 115 redvolution gebruikt. Op mijn pink heb ik een kiwi geplaast en het randje van deze nagel is gelakt met Essence 128 let's go lost. Op mijn duim en middelvinger heb ik een strandbal gemaakt. De witte kleur is van Rimmel 703 Hot white love. Lekker zomers! Weet je niet hoe je fimo canes moet aanbrengen? Bekijk dan dit filmpje!

Dit was onze nailart voor de COTM. Kijk snel mee naar de nailarts van andere bloggers!

 
 
 
 
 








 
 






Dit waren alle nailarts voor de challenge van deze maand. Volgende maand is er weer een challenge. Neem gerust een kijkje op de site van de andere bloggers. Als je op de naam klikt kom je er vanzelf ;).

Welke nailart vind jij het mooiste? Stem hieronder op de poll!

xNailartForYou

Welke beach nailart vind jij het mooist?











  
pollcode.com free polls 
 

10 Comments:

Svenja

Ik vind al jullie creaties onwijs mooi <3 Toppers zijn jullie!

Cindy

Lekker fruitig en leuk om er een filmpje aan te linken.

Sara

Waaauw, wat een mooie creaties allemaal! <3

Liefs.

Anoniem

Heel leuk bedacht met dat fruit!! Kan niet wachten tot de volgende challenge!

NailTalk

Super leuk gedaan! Ook leuk om zo het eindresultaat te zien! :-)

infnails

Erg leuke en vrolijke nailart heb je gemaakt met dat fruit! Ik vind de challenge erg leuk!

xNailartForYou

Wij vinden het ook erg leuk om te doen!

Shirley - lovingyourlife

Super mooi gedaan! De andere meiden hebben het ook tof gemaakt! xxxx

Unknown

Wauw zo mooi! moet je best wat geduld en een vaste hand voor hebben :p

BeautyLife

Prachtig al die nail art creatie's! xx

Een reactie posten