Review Action nageldroger


Een nageldroger, we hebben er allemaal wel eens van gehoord. Maar drogen je nagels er nou echt zoveel sneller van? Wij testen het voor je in dit artikel!
 



Wij testen voor jullie waarschijnlijk de meest budget droger die er bestaat. De nageldroger van de action! De nageldroger is er in verschillende kleuren, in de action waar ik was waren alleen de kleuren zwart en roze er. Ik heb de roze nageldroger.

Dan beginnen we nu met testen! Ik heb mijn beide handen gelakt met dezelfde nagellak op dezelfde tijd. Mijn rechter hand laat ik drogen in de open lucht, en mijn linker hand laat ik drogen met de
action nageldroger

          

              
                        Nageldroger ( linker hand)  Open lucht ( rechter hand)
 ________________________________________________________                                                             
Na 2 minuten           plakkerig                      Plakkerig, hetzelfde als met de nageldroger.
Na 4 minuten           bijna droog,                  Volledig droog
Na 5 minuten           Volledig droog             X
precies droog?         5 minuten                     Na 3,5 minuut

            

Conclusie: De nageldroger heeft eigenlijk helemaal geen effect. De hand die in de open lucht aan het drogen was, was zelfs nog eerder klaar! Als je graag een nageldroger wilt gebruiken, is deze nageldroger daar niet geschikt voor. Het beste is dan in de open lucht.

Verder vind ik, dat de nageldroger een heel iritant gezoem maakt. Hij zoemt de hele tijd en ik kan dat nog geen 10 sec. aanhoren. Ook blaast hij koude lucht op je vingers, waardoor je vingers redelijk koud worden.

Wat vind jij van de nageldroger? Gebruik jij een nageldroger, of laat jij je nagels altijd in de open lucht drogen? Laat het ons weten bij de comments!

xNailartForYou

12 Comments:

Kim - Bestyoubeauty.nl

Fijne review, deze hoef ik dus niet uit te proberen.

Unknown

Jammer :( het leek me echt ideaal, ik heb namelijk NOOIT geduld om mijn nagels te drogen, en 9 van de 10 keer gaat het fout door mijn ongeduld en kan ik weer opnieuw haha.

Unknown

Goh, ik wist niet eens dat een nageldroger bestond! Ik heb ook geen geduld als ik mijn nagels lak.
Deze van de Action ga ik dus niet kopen, bedankt voor het goede en leuke review!
vanilles-x.blogspot.nl

Anoniem

Nice metallic! :)

Claudia C.

Such a pretty manicure :)

Jouvence

jammer dat het juist averechts werkt xx

xNailartForYou

Dankjewel :)
xx

xNailartForYou

Zeker jammer! Maar er zijn vast nog een hoop andere nageldrogers die het wel doen :)
Opzoek naar de perfecte nageldroger ;)
Xx

xNailartForYou

Ze zijn nog lang niet overal te koop maar bestaan al wel een poosje! Ideaal, als die werkt ;)
Xx

xNailartForYou

thank you :)
Xx

xNailartForYou

Ja zeker jammer! Toch blijft het raar dat het later droog is als je de nageldroger gebruikt. Misschien door de koude lucht dat het niet droogt.
Xx

xNailartForYou

thnx!
Xx

Een reactie posten