Review Rimmel 408 Peachella

Vandaag heb ik een review voor jullie! Ik zelf ben erg enthousiast over dit lakje en wil dit graag met jullie delen! Deze nagellak komt uit de nieuwe collectie van Rimmel voor het voorjaar 2015. Deze collectie heeft verschillende lakjes, en ik zelf vind ze er allemaal erg mooi uitzien. Vandaag review ik de nagellak 408 Peachella voor jullie.

rita ora, rita ora rimmel london, rimmel london, rimmel colourfest, colourfest nail, colourfest rita ora, rimmel london colourfest nail polish, beauty, bellezza, miss pandamonium, misspandamonium, alessandra nido, alessandranido, makeup, beauty blogger

Het nagellakpotje vind ik er anders uitzien dan normaal. De vorm is hetzelfde als we van Rimmel gewend zijn, maar de afbeeldingen is anders. Normaal heeft Rimmel een versiering op het potje, deze keer is dat op de dop van de nagellak. Op de dop van de nagellak staan vrolijke bloemetjes. Dit valt meteen op als je het potje ziet. Op het potje zelf staat verder niks, behalve het merk en de naam. Op de foto hierboven zijn alle nagellakjes van deze collectie afgebeeld.


Het kleurtje vind ik erg mooi. Het is helemaal mijn kleur en lekker zomers. Het is een mooi licht koraal kleurtje dat toch lekker van je nagels knalt. Na 1 laag nagellak dekt het nog niet helemaal perfect, maar bij 2 lagen nagellak wel. Ook droogt deze nagellak vrij snel. In ongeveer 3 tot 5 minuten is je nagellak helemaal droog.

 
Zoals jullie misschien al wel merkten, ben ik enthousiast over deze nagellak! Ik raad je zeker aan om ook nog even te kijken naar de rest van de collectie, aangezien deze nagellakjes ook prachtig zijn. De nagellak is te koop voor 3,99 bij Kruidvat, DA, Dirx en Di.

Fijne dag verder! Wat vind jij van de nieuwe collectie van Rimmel?


Liefs, xNailartForYou

3 Comments:

evavandenbergh

Mooie kleur! Ik heb dezelfde kleur ook, maar dan van de Hema :)

infnails

Leuk kleurtje! Perfect voor de lente! :D

Unknown

Wat fijn dat je zo enthousiast bent over dit lakje. De kleur staat je erg goed. De flesjes zijn heel leuk en ik hoop dat Kruidvat binnenkort weer een 1+1 gratis actie heeft zodat ik er een paar kan kopen.

Een reactie posten