Review ★ Pretty Polish

Hallo allemaal! Een poosje geleden viel er een pakketje op mijn deurmat! Het was van de webshop Pretty Polish. Dit is een webshop waar veel nagellak en nailart spullen op te vinden is, voor maar een klein bedrag! Kijk je mee naar de producten die ik heb besteld?



Als eerste laat ik jullie de kwasjes zien die ik heb besteld! Mijn kwastjes waren nodig aan vervanging toe! Ik heb 2 kwasten setten besteld. In de eerste kwasten set zitten 3 kwastjes. Dit kost 3,94. In het tweede pakket zitten 15 kwasten. Deze kosten 6,95.
De set van 3 kwasten vind je Hier.
De set van 15 kwasten vind je Hier.
 
In de set van 15 kwasten zitten hele mooie kwasten! De haartjes wisselen af van kleur, bij de ene is dat oranje en bij de andere kwast wit. Er zitten verschillende kwasten tussen van verschillende grootes. Ook zit er een dottingtool tussen die bedoeld is om dingen op te pakken. En een heel klein kwastje.
 
In de set van 3 zitten 3 kwastjes die bedoeld zijn als striping kwasten. Ze zijn niet allemaal even lang en zo kan je dus hele mooie streepjes zetten van verschillende lengtes en breedtes.
 
Ook had ik fimocanes besteld! Ik heb er 100 besteld. ( Ik kreeg er 104 :) )
Ik heb ze verdeeld in categoriën om ze makkelijk aan jullie te kunnen laten zien.

 
Als eerste de vlinders. Er zitten veel verschillende kleuren en vormen van de vlinders!
 
 
 Ook zaten er bloemetjes tussen, daar heb ik er nooit genoeg van! Ik heb nu al zin om hier een leuke nailart mee te maken!
 
 Ook zaten er hartjes in het pakketje. Helaas zaten er wel 2 dezelfde bij. Maar ik vind ze super cute!
 
Er zaten behalve vlinders ook nog andere dieren in het pakket. De kat is mijn favoriet!
 
Dan nu het eten! Er zat veel fruit in, en cupcakes. Ik krijg helemaal zin in cupcakes als ik deze fimocanes zie!
 

 
Als laatste nog wat overige dingen. Een smiley, paas ei een strikje etc. Heel leuk!
 
 De fimocanes vind je Hier.
 
Het pakketje was snel binnen na de bestelling! Ik weet het niet meer precies maar, na een dag of 2 lag het pakketje op mijn deurmat. Het was goed verpakt in bubbeltjes plastic. Helaas was er wel een kwastje een stukje verbogen, en was er een kwastje een beetje beschadigd. Ik denk dat dit door de reis komt en de kwastjes kan ik gewoon nog gebruiken.
 
Jullie hebben het vast al gemerkt, ik ben erg positief over deze nailart spullen en over de webshop! Er komen snel nailarts aan waarin je deze spullen waarschijnlijk terug ziet komen.
 
Welke fimocane vind jij het leukste/schattigste/mooiste ?
 
Liefs, xNailartForYou

8 Comments:

Unknown

Wat een mooie dingen heb je gekocht. Die fimo stokjes zijn zo leuk. Hoe ga je ze snijden?

xNailartForYou

Dankjewel! De fimo canes snijd ik af met een zakmesje. Dit vind ik persoonlijk het makkelijkste werken. Je kan er ook een speciaal fimomesje voor kopen.

Julia ~Creativenails4fun~

Wauw echt super cool!
die fimo canes zijn zo mooi :) Zo te zien is deze webshop echt een aanrader, ik ga ook eens een kijkje nemen ;) Leuk hoor!!!

xx

ametsak

Nice blog!
Would you like to follow each other? Just follow me and I will follow you right back!

Bianca

Wat cute die fimo canes :)

Bibiane

De kat fimo en de strik vind ik het leukst. Heb het zelf nog nooit gebruikt.

infnails

Wat een schattige fimo's, erg leuk!

http://bubicanailsandfoto.blogspot.com

i love fimo !and cant wait to see in your blog !
i have added you on GFC , i am 6th , and we could follow each other , if you like,thanks:)

Een reactie posten